Kolejny "cios" w scenę big room / trouse

известные картины и новости из мира искусства

Na pewno wielu z Was kojarzy słynny mini-mix, w którym szwedzki duet Dalerii w 54 sekundach zawarł esencję Beatportowego Top 100 najpopularniejszych utworów. Był to jeden z najczęściej odtwarzanych miksów na SoundCloud w ostatnim czasie, a wnioski z niego płynące poparli m.in. Kaskade, Zedd oraz Madeon. Teraz do ataku na big room przystąpił Deadmau5.

Deadmau5

Wypuścił track zatytułowany "DROP DA BOMB (Outerspace Mix)", a konkretnie – 46 sekund totalnie mainstreamowego brzmienia. Pokazał tym samym, że niemal każdy może zrobić tego typu "hita", o czym świadczą chociażby komentarze pod tą "produkcją" na SoundCloud (czyżby nie każdy załapał o co autorowi tak naprawdę chodziło?) – pojawiają się wpisy typu "Podoba mi się, bo łączy jego (Deadmau5'a – dop. Mój) genialne akordy z dropem, który zmusza ludzi do skakania". 

Deadmau5 jest znany z tego, że nie lubi trzymać języka za zębami ani swoich osobistych upodobań dla siebie. Jak stwierdził w wywiadzie dla magazynu Vibe "Łatwo jest się wybić i pokazać jednym hitem, tylko potem pozostaje problem jak nie utknąć w tej kupie stworzonego przez siebie g.... Zawsze tego pilnuję, gdy zaczynam prace nad nowym projektem. Jeśli nie starasz się być różnorodny, ludzie szybko się znudzą. Lubię np. Avicii'ego, to fajny dzieciak, ale utknął w klimatach swoich "Levels" i szczerze mówiąc coraz bardziej jest mi go szkoda. To pewnie nawet nie jego wina, zrobił track, był w porządku, chwycił, a teraz np. ja nie kojarzę go już z żadnego innego słynnego kawałka. No nic na to nie poradzę, nie kojarzę i już."

 


Autor:
Zbigniew "Emill" Pławecki (CubeStage.pl)

Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie i rozprzestrzenianie artykułu bez zgody autora jest zabronione! Prawo chronione przez ustawę z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych: Dz.U. z 1994 r. Nr 24, poz. 83.