Oświadczenie od organizatora:
Dzisiaj dokładnie mamy 1 miesiąc do INDEPENDANCE. To jest przełomowy dzień każdej imprezy, dzień w którym zapadają najważniejsze decyzje na TAK albo NIE. W naszej długiej historii ten dzień był zawsze na TAK. Niestety przyszedł ten moment, w którym musimy powiedzieć otwarcie i uczciwie: NIE! NIE oznacza, że impreza INDEPENDANCE się nie niestety nie odbędzie.
Zapowiadaliśmy ją, jako powrót legendarnej imprezy w nowym wydaniu, które przewyższy organizacją dotychczas organizowane przez nas imprezy halowe. Tak się niestety nie stanie.
Doszły do nas nieprzyjemne informacje, które spowodowały i zmusiły nas do podjęcia tej trudnej decyzji. Jesteśmy zmuszeni, aby odwołać INDEPENDENCE 2010 z kilku powodów, które dotknęły produkcję eventów w ostatnich czasach, zwłaszcza na rynku środkowoeuropejskim.
Jako agencja nie jesteśmy dziś w stanie spełnić Waszych oczekiwań, a tym bardziej wyprodukować imprezę bez Waszego poparci; zbyt niska przedsprzedaż biletów, która nie gwarantuje zysków potrzebnych do organizacji INDEPENDENCE oraz funkcjonowania naszej Agencji MDT, przed którą stoją nowe zadania w roku 2011. Są to wprawdzie smutne choć prawdziwe FAKTY.
Zarówno przy takim obrocie sprzedaży, jak i kłopotach z jakimi borykamy się w związku z pozwoleniami na nowej hali w Łodzi, zdecydowaliśmy się odwołać imprezę. Brak możliwości sprzedaży napoi alkoholowych na "kuluarach" obiektu, oraz brak dofinansowania ze strony miasta Łodzi, stawia nas w niecodziennej sytuacji.
Chcieliśmy dobrze, pracowaliśmy jak najlepiej, staraliśmy się, aby nie dopuścić do takiego momentu. Niestety - ponieśliśmy klęskę, do której jesteśmy zmuszeni jawnie się przyznać. Jako firma, od zawsze staraliśmy się wychodzić naprzeciw potrzebom naszych klientów, czyli Was. Przekłada się to m.in. na możliwie jak najniższe ceny biletów, często oscylujące w granicach strat.
Jeszcze raz przepraszamy wszystkich naszych fanów i obiecujemy, ze w roku 2011 zrobimy wszystko aby WAS nie zawieść. Jednocześnie wszystkim miłośnikom polecamy imprezę MAYDAY, która odbędzie się w katowickim Spodku 10 listopada oraz inne imprezy w Poznaniu czy Wrocławiu.
Innym producentom imprez masowych życzymy powodzenia w tych trudnych czasach dla branży koncertowej.
Ze wszystkimi, którzy zakupili bilety lub zasilenia Family Card w przedsprzedaży, będziemy kontaktować się przez e-mail w celu zwrotu kosztów biletów i opłat wysyłkowych.
My tymczasem zabieramy się za plany na przyszły, 2011 rok. Już wkrótce poinformujemy Was o kolejnych wydarzeniach planowanych przez MDT Agency.